06.10.10

WIHOOO GRATTIS GRATTIS GRATTIS!
idag fyller världens bästa isa 20 år! jag och linnea firade med att sätta på oss finpälsen och posera framför kameran. bling bling katjing. Vi hyllade och firade. tänkte på den fina flickan på ön mitt ute i atlanten. tycker hon ska komma hem snart för jag saknar henne. vill liksom att hon ska vara med när allt roligt och allt tråkigt händer. för livet är liksom lite festligare när hon är med. det är hiskligt lång tid detta, och det är ett hiskligt långt avstånd. tusan vad jag saknar den där fina flickan. stort grattis isa.

Kommentarer
Postat av: Isa

åh stor kram och puss på er!!!!



jag saknar er så jag mycket att jag fäller en tår.

2010-10-06 @ 23:05:40
URL: http://www.meetingmrsrey.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0