Soup and shoes

Solen skiner och jag äter gulaschsoppa.Det är något speciellt med en riktigt god soppa. 
Det finns många olika goda soppor, fisksoppa, ärtsoppa och gulaschsoppa.
Det finns ett väldigt fint litet fik vid klarabergsviadukten där man kan köpa veckans soppaför 50 riksdaler, jag gillar det lilla fiket.
Igår var jag inte vid hälsa, skulle ha jobbat men det gick inte.
Jag låg med magkramper i sängen, det kändes som om det var ett argt litet troll som löpte amok inuti mig. Bankade och högg, kallsvettig och darrande uthärdade jag dagen.
Idag har jag vandrat på isen och funderat på hur all snö och is ska hinna bort till sommaren. I nu läget ser det väldigt dystert ut, Stockholm kommer dränkas av vårfloder.
Funderar på att köpa ett par ekivoka skor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

så snigga!



sonia rykiel va?

2010-03-19 @ 15:18:20
Postat av: Anonym

JAG VILL OCKSÅ HA

2010-03-26 @ 09:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0