ice age

Idag har jag lyckats slå sönder min sänglampa så nu får jag treva mig fram i dunklet inatt.
Jag gillar att ha en sänglampa i närheten, det ger någon slags trygghet i att veta att man har den inom räckhåll.
Ibland när jag vaknar mitt i natten brukar jag tända min sänglampa och se mig omkring i rummet, för att sedan somna om igen.
Jag gillar helt enkelt tryggheten min sänglampa ger mig.
Denna dag har jag förutom att slå sönder min sänglampa spenderat i soffan men näsdukar, strepsils och ett par varma socker.
Mitt huvud har känts alldeles tungt och snurrigt, har inte alls kunnat läsa så mycket som jag borde.
My oh my vad det är mycket som jag har att läsa. Men det är spännande, jag önskar bara att jag hade ett mastermind som sög åt sig all kunskap och lagrade den för sedan kunna plocka fram det när man behövde den.
Det skulle vara så praktiskt och ack vad bra jag skulle vara på kunskapspel.
Jag tycker det är fascinerande med kunskap!
När jag låg i soffan roade jag mig genom att lägga upp all kurslitteratur på bordet och fotografera den.
Även om jag inte orkade läsa så mycket idag så arbetade jag mig iallafall med böckerna, på ett eller annat sätt.
Notera att det inte är all kurslitteratur som ligger där, det fattas två böcker.
Jag underhöll även mig själv genom att titta ut genom fönstret, trots att det är fruktansvärt jobbigt och irriterande med all snö så är det väldigt väldigt väldigt vackert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0