Just another snowy sunday.

I veckan har jag varit på en tillställning som people hade, man fick gratis öl och en goodiebag.
På tillställningen hade de stora kylskåp fyllda med vitamindrycker och en fotoautomat.
Det var festligt.
Igår var jag på dramaten och såg Jane Eyre, efter föreställningen bjöds det på ostar och rött vin. Jag kände mig som en äkta kulturtant.
Det var festligt.
När jag kom hem drack jag fem stora glas med färskt vatten från kranen, idag kan jag skutta omkring utan problem.
Jag och linnea plockade på oss ett antal flaskor, jag avråder er dock att köpa denna vitamindryck. Det är det lömska företaget coca -cola company som står bakom drycken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0