07.08.10

Det finns inte så mycket att skriva. Jag är ofokuserad och mina tankar flyger iväg. Önskar att mina tankar var briljanta och kreativa. Istället försvinner man in i en drömvärld där allt blir som man tänk sig. där slipper man bli besviken. där slipper man den där klumpen i magen. man skapar en parareell verklighet. kidnappar personer och stoppar in dem i drömvärlden.  jag undrar om någon drömmer om mig. stoppar in mig i sin lilla värld. försöker att inte bry mig så mycket. försöker vara kall och sval. men det liksom bubblar i mig. det rinner över.
fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan.
ni sa att jag skulle krossa det.
det kommer krossa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0