23.04.10

Jag har tenta snart insåg jag precis, det var inte roligt. Tankar, idéer, filosofer och tänkare ska in i mitt huvud.
Imorgon ska jag gå upp tidigt och studera, vara fokuserad och målinriktad. Har blivit alldeles för lite sånt i veckan, har svävat över alla måsten och borden.Vulkanen. vulkanen, vulkanen, ovissheten tär.Jag vill ha Isa och Island!
Kollar maniskt hemsidan i hopp om lugnande besked, men inget besked kommer.
Vulkanen ger mig ont i magen.
Låter tankarna gå, Försöker distrahera mig
Det är svårt att ha att göra med sparvar, de flyger lätt sin kos. Lämnar en fjäder eller två och flyger fritt dit vinden bär dem. Man flyger snabbare och högre, flyger fritt och aktar sig för gallerburen.
Don't Play With Fire!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0