18.04.10

Livet är lite lustigt, vad kan man egentligen veta? Vad är verklighet? congito ergo sum!
Idehistoriekursen gör en lite tokig, man drabbats lite av en existentiellkris som en kursare sa.
Det luktar kött i huset och jag längtar till föreläsningen imorgon.
Det finns så många borden i livet, jag borde göra saker som jag inte gör. Men sommarjobb och att städa känns lite meninglöst. Fast jag borde, men jag har ingen lust.
Jag har lust att köpa en ny säng, jag har lust att ha en egen lya som man kan inreda och husera fritt i.
Man känner sig stor men samtidigt liten, man vill men man vill inte. Man borde men man borde kanske inte.
Man är rädd för att göra fel, ta fel beslut och så stannar man och väntar och ser.
Man borde kanske inte vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0